Me ollaan netin sankareita kaikki…

Jag tog mig friheten att ändra på ordena till Sankarit av J Karjalainen. Jag är såpass musikimbecill att jag egentligen förknippar låten med hockey-vm 1995. Och först nu när jag läste ordena insåg jag hur kritisk den var. Ställvis behövde jag inte alls ändra på texten. Den här får ni tralla med hälsa… Kanske någon gör en musikvideo av den här, gärna med lite bättre ord.

Netin sankarit

Keitä ne on ne sankarit
netin sankarimiehet
jotka koko valtakuntaa arvostaa?
Keitä ne on ne sankarit
netin sankarinaiset
jotka toisen työstä vihansa saa?

Me ollaan sankareita kaikki
kun ei silmiin katsota
me ollaan sankareita netin
ihan jokainen (2x)

Keitä ne on ne sankarit
sellaiset sankarinaiset
jotka vihaa palstoilla levittävät?
Keitä ne on ne sankarit
sellaiset sankarimiehet
jotka tosipaikan tullen pelkäävät?

Me ollaan sankareita kaikki
kun ei silmiin katsota
me ollaan sankareita netin
ihan jokainen.

Keitä ne on ne sankarit
netin sankarinaiset
jotka vihallaan kaikkia uhoaa?
Keitä ne on ne sankarit
netin sankarimiehet
jotka heikompansa tieltään kumoaa?

Me ollaan sankareita kaikki
kun oikein silmiin katsotaan
me ollaan sankareita elämän
ihan jokainen.

Det här inlägget postades i arg, Internet, Ugh, Bakpappa har talat! och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

